9789491560286 - Handboek online marketing

Handboek online marketing

Hoofdtitel Handboek online marketing
Ondertitel HOM3 praktische lessen om een expert te worden
Uitgever Adfo Groep
Auteur(s) Petersen, Patrick
Druk 3e druk
Taal Nederlands
Productvorm Paperback / softback
Geïllustreerd Ja
Publicatiedatum 01-2013
ISBN 9789491560286
 

Flaptekst Handboek online marketing

Het #HOM3 is totaal herzien en herschreven en richt zich op Online Marketing 3.0 als ook de strategische diepte van de verschillende online middelen. Wegens succes inmiddels in derde druk!

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.

Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing.

Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere EJ van Bel (bestseller auteur Kloteklanten, Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.

Aanbod

Hieronder staat het aanbod van tweedehands titels vermeld:

Afb. Titel Conditie Jaar Editie Auteur / Uitgever Prijs
Handboek online marketing
Handboek online marketing
★★★★★
2013
3
Petersen, Patrick / Adformatie Groep
€ 18,05
Info