Handboek online marketing
Productkenmerken
Auteur: Petersen, Patrick, Uitgever: Adformatie Groep, 3e editie, 432 pagina's, Paperback, Nederlands, ISBN: 9789491560286, Gepubliceerd in 2013.
Productstaat
Staat: Tweedehands
Conditie (algemene classificatie)
★★★★★
Verkeert in nieuwstaat (is meestal ongelezen)
Toelichting op conditie
Nieuwstaat.
Productbeschrijving
Praktische lessen om een expert te worden
Rubrieken
"Handboek online marketing" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:
Handboek online marketing
Hoofdtitel | Handboek online marketing |
Ondertitel | HOM3 praktische lessen om een expert te worden |
Uitgever | Adfo Groep, Adformatie Groep |
Auteur(s) | Petersen, Patrick |
Druk | 3e druk |
Editie | 3e editie |
Taal | Nederlands |
Pagina's | 432 |
Productvorm | Paperback / softback |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatiedatum | 01-2013 |
ISBN | 9789491560286 |
Flaptekst Handboek online marketing
Het #HOM3 is totaal herzien en herschreven en richt zich op Online Marketing 3.0 als ook de strategische diepte van de verschillende online middelen. Wegens succes inmiddels in derde druk!
Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.
Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing.
Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere EJ van Bel (bestseller auteur Kloteklanten, Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.