Handboek online marketing

Productkenmerken

Auteur: Petersen, Patrick, Uitgever: Adformatie Groep, 3e editie, 432 pagina's, Paperback, Nederlands, ISBN: 9789491560286, Gepubliceerd in 2013.

Productstaat

Staat: Tweedehands

Conditie (algemene classificatie)
★★★★★
Verkeert in nieuwstaat (is meestal ongelezen)

Toelichting op conditie
Nieuwstaat.

Productbeschrijving

Praktische lessen om een expert te worden

€ 18,05
Op voorraad
Handboek online marketing
Handboek online marketing

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"Handboek online marketing" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

Handboek online marketing

Hoofdtitel Handboek online marketing
Ondertitel HOM3 praktische lessen om een expert te worden
Uitgever Adfo Groep, Adformatie Groep
Auteur(s) Petersen, Patrick
Druk 3e druk
Editie 3e editie
Taal Nederlands
Pagina's 432
Productvorm Paperback / softback
Geïllustreerd Ja
Publicatiedatum 01-2013
ISBN 9789491560286

Flaptekst Handboek online marketing

Het #HOM3 is totaal herzien en herschreven en richt zich op Online Marketing 3.0 als ook de strategische diepte van de verschillende online middelen. Wegens succes inmiddels in derde druk!

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.

Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing.

Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere EJ van Bel (bestseller auteur Kloteklanten, Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.