9789055947027 - Online Marketing

Online Marketing

Hoofdtitel Online Marketing
Ondertitel strategie en tactiek
Uitgever Scriptum
Auteur(s) Bertrams, Jeroen
Druk 1e druk
Taal Nederlands
Pagina's 198
Productvorm Hardback
Geïllustreerd Nee
Publicatiedatum 03-2010
ISBN 9789055947027

Flaptekst Online Marketing

Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing, affiliate marketing, e-mail marketing, apps, widgets, winvertising, retargeting en free publicity. Belangrijke basiskennis over soorten uitingen en slimme afrekenmodellen komen uitgebreid aan de orde. Gebruik het concrete stappenplan in dit boek en de gouden regels voor online marketing om een krachtige, samenhangende online marketingstrategie te ontwikkelen. Van het genereren van bezoek tot en met optimale conversie op de eigen website. Met als uiteindelijk resultaat meer bezoekers tegen lagere kosten die maximaal converteren in loyale, winstgevende klanten.

Jeroen Bertrams (1974) startte zijn carrière als marketing adviseur bij VODW Marketing. In 2000 werd hij internetondernemer. Hij stond aan de basis van twee sites die in korte tijd doordrongen tot de top honderd websites van Nederland. Sinds de verkoop van deze sites legt hij zich toe op het adviseren van ondernemingen op het gebied van online marketing en internetstrategie. Hij schreef de afgelopen jaren drie succesvolle managementboeken, waaronder het zeer goed ontvangen boek 'Op naar de top'. Als expert is hij regelmatig te gast bij onder meer BNR, Nova en Netwerk.

Aanbod

Hieronder staat het aanbod van tweedehands titels vermeld:

Afb. Titel Conditie Jaar Editie Auteur / Uitgever Prijs
Online marketing
Online marketing
★★★★★
2010
Bertrams, Jeroen / Scriptum Management
€ 8,20
Info