Online marketing

Productkenmerken

Auteur: Bertrams, Jeroen, Uitgever: Scriptum Management, 197 pagina's, Gebonden met linnen kaft en omslag, Nederlands, ISBN: 9789055947027, Gepubliceerd in 2010.

Productstaat

Staat: Tweedehands

Conditie (algemene classificatie)
★★★★★
Verkeert in nieuwstaat (is meestal ongelezen)

Toelichting op conditie
Nieuwstaat.

Productbeschrijving

Strategie en tactiek

€ 8,20
Op voorraad
Online marketing
Online marketing

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"Online marketing" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

Online Marketing

Hoofdtitel Online Marketing
Ondertitel strategie en tactiek
Uitgever Scriptum, Scriptum Management
Auteur(s) Bertrams, Jeroen
Druk 1e druk
Taal Nederlands
Pagina's 198
Productvorm Hardback
Geïllustreerd Nee
Publicatiedatum 03-2010
ISBN 9789055947027

Flaptekst Online Marketing

Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing, affiliate marketing, e-mail marketing, apps, widgets, winvertising, retargeting en free publicity. Belangrijke basiskennis over soorten uitingen en slimme afrekenmodellen komen uitgebreid aan de orde. Gebruik het concrete stappenplan in dit boek en de gouden regels voor online marketing om een krachtige, samenhangende online marketingstrategie te ontwikkelen. Van het genereren van bezoek tot en met optimale conversie op de eigen website. Met als uiteindelijk resultaat meer bezoekers tegen lagere kosten die maximaal converteren in loyale, winstgevende klanten.

Jeroen Bertrams (1974) startte zijn carrière als marketing adviseur bij VODW Marketing. In 2000 werd hij internetondernemer. Hij stond aan de basis van twee sites die in korte tijd doordrongen tot de top honderd websites van Nederland. Sinds de verkoop van deze sites legt hij zich toe op het adviseren van ondernemingen op het gebied van online marketing en internetstrategie. Hij schreef de afgelopen jaren drie succesvolle managementboeken, waaronder het zeer goed ontvangen boek 'Op naar de top'. Als expert is hij regelmatig te gast bij onder meer BNR, Nova en Netwerk.