Zorg voor een merk

Productkenmerken

Auteur: Vels, Floris - Boere Monique, Uitgever: Bohn Stafleu Van Loghum, 126 pagina's, Paperback, Nederlands, ISBN: 9789031344932 (ISBN10: 9031344931), Gepubliceerd in 2005.

Productbeschrijving

Merkenbeleid in zorginstellingen

Dit exemplaar is inmiddels verkocht.
Mogelijk worden er andere exemplaren aangeboden.
Zoeken naar andere exemplaren
Zorg voor een merk
Zorg voor een merk

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"Zorg voor een merk" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

Zorg voor een merk

Hoofdtitel Zorg voor een merk
Ondertitel merkenbeleid in zorginstellingen
Uitgever Springer Media B.V., Bohn Stafleu Van Loghum
Auteur(s) Vels, F. / Boere, M., Vels, Floris - Boere Monique
Druk 1e druk
Taal Nederlands
Pagina's 120
Productvorm Paperback / softback
Geïllustreerd Nee
Publicatiedatum 06-2005
ISBN 9789031344932

Flaptekst Zorg voor een merk

Marktwerking in de zorg vraagt om keuzevrijheid: de zorgconsument moet kunnen kiezen. Dit gegeven vergt een omslag in het denken van zorginstellingen. Zij zullen zich op een andere manier moeten gaan positioneren en profileren. Hoe gaan zorginstellingen zich straks van hun concurrenten onderscheiden? Hoe gaan aanbieders van gelijkwaardige producten proberen de cliënten voor zich te winnen? Op welke wijze gaan zorginstellingen bij consumenten een voorkeurspositie in het brein bewerkstelligen? Het antwoord op die vragen ligt in de ontwikkeling van een merkenbeleid: het neerzetten van een organisatie als 'merk'.

Dit boek dient als handreiking bij het formuleren van een merkenbeleid door zorginstellingen. Aan de hand van het 'Vlindermodel' presenteren de auteurs een praktisch stappenplan voor zorginstellingen om tot een merkenbeleid te komen.