New Marketing

Productkenmerken

Auteur: Molenaar, Cor, Uitgever: Kluwer, 305 pagina's, Gebonden met harde kaft, Nederlands, ISBN: 9789026725074 (ISBN10: 9026725078), Gepubliceerd in 1997.

Productstaat

Staat: Tweedehands

Conditie (algemene classificatie)
★★★★
Verkeert in uitstekende conditie (is meestal maar een enkele keer gelezen of ingekeken)

Toelichting op conditie
Zeer goed.

Productbeschrijving

Toepassingen van informatietechnologie in marketing

€ 23,45
Op voorraad
New Marketing
New Marketing

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"New Marketing" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

New Marketing

Hoofdtitel New Marketing
Ondertitel toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie binnen marketing : inclusief onderzoek over de status van marktgerichtheid in
Uitgever Wolters Kluwer, Kluwer
Auteur(s) Molenaar, C.N.A., Molenaar, Cor
Druk 1e druk
Taal Nederlands
Pagina's 305
Productvorm Hardback
Geïllustreerd Ja
Publicatiedatum 01-1997
ISBN 9789026725074