Marketing zakboek
Productkenmerken
Auteur: Hoften, R.M.H. van, Uitgever: Elsevier, 2e editie, 588 pagina's, Gebonden met kunstlederen kaft en omslag, Nederlands, ISBN: 9789062284153 (ISBN10: 9062284159), Gepubliceerd in 2002.
Productstaat
Staat: Tweedehands
Conditie (algemene classificatie)
★★★★
Verkeert in uitstekende conditie (is meestal maar een enkele keer gelezen of ingekeken)
Toelichting op conditie
Zeer goed.
Rubrieken
"Marketing zakboek" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:
Marketing Zakboek
Hoofdtitel | Marketing Zakboek |
Uitgever | Reed business, Elsevier |
Auteur(s) | Hoften, R.M.H. van |
Druk | 2e druk |
Editie | 2e editie |
Taal | Nederlands |
Pagina's | 588 |
Productvorm | Hardback |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatiedatum | 11-2002 |
ISBN | 9789062284153 |
Flaptekst Marketing Zakboek
Het 'Marketing Zakboek' geeft een uitgebreide samenvatting van alle relevante en betrouwbare informatie op marketinggebied. Het ruim 600 pagina's tellende zakboek bevat een compleet en toch beknopt overzicht van alle marketingbegrippen, -principes, -instrumenten, -technieken en strategieën. Handig als u snel de precieze betekenis van een vakterm wilt opzoeken of juist diepgaande informatie zoekt over een te volgen marketingstrategie.
Inhoud
• Omgevingsfactoren • Consumentengedrag • Segmentatie • Ondernemingsbeleid • Marktonderzoek • Product • Distributie • Prijs • Communicatie • Direct marketing • Toepassingsgebieden • Marketing en ICT • Salesmanagement • Juridische aspecten • Checklists
Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.