Marketing zakboek

Productkenmerken

Auteur: Hoften, R.M.H. van, Uitgever: Elsevier, 2e editie, 588 pagina's, Gebonden met kunstlederen kaft en omslag, Nederlands, ISBN: 9789062284153 (ISBN10: 9062284159), Gepubliceerd in 2002.

Productstaat

Staat: Tweedehands

Conditie (algemene classificatie)
★★★★
Verkeert in uitstekende conditie (is meestal maar een enkele keer gelezen of ingekeken)

Toelichting op conditie
Zeer goed.

€ 41,75
Op voorraad
Marketing zakboek
Marketing zakboek

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"Marketing zakboek" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

Marketing Zakboek

Hoofdtitel Marketing Zakboek
Uitgever Reed business, Elsevier
Auteur(s) Hoften, R.M.H. van
Druk 2e druk
Editie 2e editie
Taal Nederlands
Pagina's 588
Productvorm Hardback
Geïllustreerd Nee
Publicatiedatum 11-2002
ISBN 9789062284153

Flaptekst Marketing Zakboek

Het 'Marketing Zakboek' geeft een uitgebreide samenvatting van alle relevante en betrouwbare informatie op marketinggebied. Het ruim 600 pagina's tellende zakboek bevat een compleet en toch beknopt overzicht van alle marketingbegrippen, -principes, -instrumenten, -technieken en strategieën. Handig als u snel de precieze betekenis van een vakterm wilt opzoeken of juist diepgaande informatie zoekt over een te volgen marketingstrategie.

Inhoud

• Omgevingsfactoren • Consumentengedrag • Segmentatie • Ondernemingsbeleid • Marktonderzoek • Product • Distributie • Prijs • Communicatie • Direct marketing • Toepassingsgebieden • Marketing en ICT • Salesmanagement • Juridische aspecten • Checklists

Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.