De gangen van John de Mol

Productkenmerken

Auteur: Brandt, Ton van der, Uitgever: Plataan, 271 pagina's, Paperback, Nederlands, ISBN: 9789058072214 (ISBN10: 9058072215), Gepubliceerd in 2004.

Productstaat

Staat: Tweedehands

Conditie (algemene classificatie)
★★★★
Verkeert in uitstekende conditie (is meestal maar een enkele keer gelezen of ingekeken)

Toelichting op conditie
Zeer goed.

€ 13,45
Op voorraad
De gangen van John de Mol
De gangen van John de Mol

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"De gangen van John de Mol" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

De gangen van John de Mol

Hoofdtitel De gangen van John de Mol
Ondertitel leven en werk van Nederlands grootste mediamagnaat
Uitgever Plataan, Uitgeverij, Plataan
Auteur(s) van den Brandt, T. / van Dinther, M., Brandt, Ton van der
Druk 1e druk
Taal Nederlands
Pagina's 271
Productvorm Paperback / softback
Geïllustreerd Ja
Publicatiedatum 01-2004
ISBN 9789058072214

Flaptekst De gangen van John de Mol

De gangen van John de Mol brengt de man en zijn brandende ambitie in beeld: als keiharde zakenman, als kettingrokende gezondheidsfreak, als workaholic, womanizer en miljardair. Het boek vertelt het verhaal van zijn jeugd, het kortstondige huwelijk met zangeres Willeke Alberti, het overweldigende succes van Endemol, het debacle van een mislukte sportzender, de miljardendeal met Telefónica en de opbouw van een nieuw privé-imperium.

De auteurs Ton van den Brandt en Marc van Dinther deden intensief onderzoek in binnen- en buitenland en spraken met tientallen mensen rondom John de Mol. Zij maakten een indringend portret van Nederlands enige echte mediamagnaat.

De gangen van John de Mol schetst een beeld van een keiharde, vaak zelfs meedogenloze zakenman bij wie alles moet wijken voor zijn droom De Telegraaf

Aan de hand van veel interviews met betrokkenen reconstrueren Van den Brandt en Van Dinther, alsof ze er zelf bij aanwezig waren, allerlei cruciale momenten in De Mols bedrijfsgeschiedenis. NRC Handelsblad

Een stevig zakelijk profiel. FEM Business

Fascinerend, een ongelooflijk verhaal! Martin Ros

Leest als een trein. Algemeen Dagblad

Naast de zakelijke geldingsdrang is er een andere oerdrift die als een rode draad door het boek loopt: s lands grootste mediamagnaat scheidt een voor vrouwen onweerstaanbare geur af: de muskus van de macht. Nieuwe Revu

Een roddelblad in boekformaat. Thomas Notermans (woordvoerder John de Mol)

Ton van den Brandt (1971) is jurist en journalist. Hij werkte voor Het Financieele Dagblad en voor FEM Business. Marc van Dinther (1970) is financieel-economisch journalist. Hij werkte voor het ANP en voor FEM Business.